Verzenden en Retourneren

Toplevering

Je nieuwe plant, bloem of boom wordt met uiterste zorg klaar gemaakt om naar je toe gestuurd te worden. Zo staat 'ie bijvoorbeeld rechtop en krijgt hij een speciale verpakking. Deze verpakking zorgt ervoor dat je bestelling zonder scheuren bij je bezorgd wordt. Zo weet je zeker dat je nieuwe, groene topper gereed is om direct in je huis of tuin neergezet/geplant te worden.

Wanneer je doordeweeks besteld en meteen betaalt, leveren we je plant binnen 3 tot 5 werkdagen bij je af. Mocht je niet thuis zijn, wordt je bestelling netjes bij de buren afgeleverd.

Retouneren

Het retourneren van bederfelijke producten zoals planten is helaas niet mogelijk. We doen dit zo, omdat het beter is voor de duurzaamheid: als we planten retour aannemen, eindigen ze eigenlijk altijd in de prullenbak. Dat is natuurlijk zonde en slecht voor het milieu. Vandaar dat we dus geen retouren aannemen.

Is er iets mis met de plant en heb je een klacht? Neem dan contact op met de klantenservice. Dan komen we samen tot de beste oplossing voor jou.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij foto's ontvangen & goedgekeurd hebben van uw artikel(en) dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren. Uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al waren beschadigd bij ontvangst.

Heb je toch nog een vraag?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.

Klantenservice

Telefonisch contact

+31 (0)854 828103

E-mail

klantenservice@floralove.nl.